3.11.06


Üç gündür yazamadığım blogum, internet bağlantısı daima sorun çıkaran bir telefon hattım, sıfır bir dizistüm, devamlı olmasa da ara-sıra cebimde taşıdığım winston box'ım, sütle karışmayı sabırsızlıkla bekleyen toz nesquik'im, duygusal bir yanım, edip cansever hayranlığım, 18 kasım akm aziz nesin sahnesinde, "ben ruhi bey nasılım"a ayrılmış bir koltuğum, var.
Fazlasına gerek var mı? diye düşünüyorum.
* *
Bi de dün bir kıza baktım "neee" dedi.
Çokutandım.
kanamalı bir hasta için acilen Aeraşpozitifkan'a ihtiyaç vardır deseydim keşke.
* *
yukarıdaki çizimden aldığım mangırla telefon faturamı ödemeyi düşünüyorum.
* *
Bi de dün uzun zamandır görüşemediğim dostum sinan'ı aradım. Böyle hitap edilmesine kızsa da, dişçi'dir kendisi. Bi ara biyerlerde buluşalım falan dedik, nevizade iyi olur dedi, tamam dedim, sen benim asmalımescid'in başlangıcındaki street art çalışmalırımı gördünmü dedim. Haasssiktir tahmin etmiştim sokak serserisi dedi. Bide telefonu kapamaya yakın bir önceki post'a binaen "sevgilim çok nobransın" yoksa artık beni sevmiyormusun falan dedi. Çok gülüştük. Akşam-akşam iyi geldi.
hepinizi çok seviyorum, en çok da Ruhi beyi.
çav.

4 comments:

dilök said...

marmara üniversitesi diş hekimliği 1.sınıflara giren asistan sinan mı evladım bu?

Anonymous said...

sol taraftaki tezgahın yönüyle duvar yönü arasında bi sorun mu var ne? var var...ilk bakışta bişey rahatsız ediyo, ocağa baktım iki saat...sorunu buldum sonra...yukardaki raflarda da bi sorun var...yoksa da var...bana ne...ben şimdi bunları niye yazıyorum...canım sıkılıyor an itibarıyla...canı sıkılan adam yaratıcı olurmuş, senden biliyoruz...ben de sorun yaratıyorum...kendi çapımda...bi de emin ol, o kıza o cevabı verseydin anlamazdı bişey, bön bön bakardı ya da salak( affınıza sığınıyorum) derdi sana...:PPPP

Anonymous said...

bi de ben ruhi bey nasılım'ı izlediğimde çok sıkılmıştım...uğur polat'tan mı kaynaklandı yoksa benim o an ki ruh halimden mi bilmiyorum...bakalım beğenecek misin?

ah benim yarim, aklım said...

dilökcüm aynı sinan dan bahsetmiyoruz sanırım, benimki mezun.

mati'cim evet resim de ters giden bişeyler var, ama pekde umurumda değil açıkcası. 39 dakikada çizdiğim şu çizgiler bana 40ytl kazandırdı.hamdolsun :)
Ben Ruhi bey nasılım'ın methini çok duydum, uğur polat'ın gerçek Ruhi bey olabileceğini falan söyleyenler çok du. Ama ben uğur polat için gitmiyovrum zaten. Edip Cansever'in eserini sahnede göremeden gittiği gerçeğini bastırmak için gidiyorum. Bir bakıma ben değil edip cansever gidiyor da denebilir.
çokteşekkürederim.