30.10.06
















Söyleyecek çok şey yok aslında.

Birini deliler gibi seviyorsundur,
deliler nasıl sever ki ? diye sorar birisi.
deli gibi dersin,
deli gibi sever.

Elleri yumuşaktır. Mis gibi sabun koktuğunu falan düşünürsün.
Yanında olsa saçları arasında parmaklarını gezdireceksindir,
Alnına düşen o uzun saçı kulağının arkasına koyarken usulca,
hiç tarzın olmasa da bir müslüm şarkısı fısıldayacaksın kulağına.

my boyfriend
my girlfriend

Gerçek bir aşkı anlatmak bu kadar basit olmasa gerek.
tek dal sigaradan iki ayrı dudağın duman alması,
eliyle böldüğü ekmeği yedikten sonraki doygunluk hissi,
kazağına sinmiş, sevdanın kokusu.

Aşk ne acıdır be bilader.

Otobüs durağında yanında birbirine sarılmış iki kişidir; kasımpatı.

O ağladığında nedenini bilmeden sebepsiz yere ağlamak.
Çok seviyorsundur işte,
Onun ki olmasa da adını duyduğunda kalbinin hızla çarpması.

Bizler; "penaltı olsa'da bir gol atsak düşüncesiyle sahada amaçsız gezinen, bir - sıfır yenik durumdaki topculardan başka ne olabiliriz ki? sevgilim.

Hiç kimseye, hayatım'da hiç kimseye yüzüne bakarak "sevgilim" demedim ben.

Hayat ne acı be bilader.
Çok seviyorsundur,
O'da başkasını.
Çok seviliyorsundur,
Sen'de başkasını.

edip cansever ne de güzel anlatır aşkı;

kadının ütülü patiskalardan bir teni
upuzun boynu
kirpikleri
ve sana ahmet abi
uzaktan-uzaktan domates peynir keserdi sanki
sofranı kurardı
elini bir suya koyar gibi kalbinden akana koyardı
cezaevlerine düşsen cigaranı getirirdi
cocuklar doğururdu.

foto model aylin aslım
photograph by selebant emel

4 comments:

Anonymous said...

yazan ne güzel yazmış yarabbim...
ben neden böle güzel şeyler yazamıyom ki...okudum, bi daa okudum, böhüüüü moduna girdim... yine...:(

zilsizzarife'nin yeri said...

Fotoğraf ve dizeler süper uyumlu olmuş.Çok sevdim ben:)

ah benim yarim, aklım said...

mathy: yazan yazarken ağlamış mati, gözyaşları yanağını üşütmüş.

ironic: dışarıda yağmur var, senin yorumunu okuyorum ve radyo da MFÖ "gözyaşlarımızı bitti mi sandın" çalıyor. Bundan hada iyi ne olabilir?

zilsizzarife: foto deviantart'dan emel'e ait, dizeler benden.
ben fotograftan çok modelle ilgiliyim aslında ;)
Sevdiğine sevindim.

Anonymous said...

o da başkaları görmesin diye başını çevirmiş mi öbür yana, yoksa yalnızmışta ilk kez sevinmiş mi yalnız olduğuna...gözyaşlarını paylaşmak zordur başkalarıyla...bence...