5.11.06

Yapraklar dökülmeye başladı mı babanne?
hayat kaç santimetre söylermisin?
...
benim aşkım büyük falan olamaz sanırım, sevmeyi öyle basite indirgiyorum ki.
Oysa asil bir duygudur aşk.
Benim gibi bok bir adamın kalbine, bedenine, aklına girmesi zaten abesle iştigal falan olur.
...
Sana bilmediğin bir şey söyleyemem!
çok creative bir insansın bunu söyleyeyim.
beyaz gömleklerinin yakalarına raggerts karakterlerinin resimlerini çizmen,
beyaz converslerinin üzerine fuşya dalmaçya desenleri kondurarak yağmura çıkman akıllıcaydı,
beyaz-pembe ayakkabıların seni senden aldı hemşo.
...
murat kosava'nın yanında liverpool kalecisinin adını unutmak gibi bişeysin sen.
kazanıldığında değeri düşen.
ne var böyle?
altın? hayır onun değeri hiç düşmüyor.
para? hem olsun, çok olsun, onun yeri ayrı, duygusal bir bağ var aramızda.
...
ama bir insan çok istediği diğer insanı elde ettiğinde, büyük ihtimal kısa bir süre sonra kavga falan eder.
saçmalıyorum.
her erkek istermi sevgilisinin saçlarının kızıl olmasını?
kaç kızın saçları doğuştan kızıl ki babam.
anam, babam.
benim sevgilimin saçları eflatun olsun, boyası koleston, şampuanı kadolin olsun.
Şebo den hoşçakalı dinlerken ölmek falan istiyorum,
ölmek hayata atacağım en büyük imza,
bir gün olacak.
...
ben bir kısrak olarak gelmişim dünyaya
şahlanıp gitmek içimde var.
hoşçakal.
...
dün aksaray-taksim-şişli falan yaptık beş arkadaş gecenin 00:00'ında.
şurda şu orospu, şu barda şok kaşar var falandı muhabbet.
iki erkek yanyana gelmişse akşam ki maçtır muhabbet
üç erkek yanyanaysa; şu kız süper falandır,
dört ve üstüyse yanyana sap sayısı, şu kız feci kaşar dır.
...
anne çişim geldi.
yaşım 20miküsür,
kendi gazete ilanlanını boktan hazırlayan reklam ajanslarıyla işim olmaz.
bi gün alayını silip-süpürecek bi isimle geleceğim.

atın iyisine doru
yiğidin iyisine deli derler.

No comments: