4.8.06

Dün çogunlukla yaptığım gibi Levent'ten Sariyer minibüslerine binmek için sıra bekliyordum, önümde boyu benden biraz kısa, saçları benimkinden biraz uzun, güzel bir hanım kızımız vardı. Sonra çantasından telefonunu çıkardı, sonradan erkek arkadışığını aradığını öğrendiğimiz güzel şey, sevgilisine müjdeyi veriyordu;
-Sana süpper bir iş buldum...

Vay dedim, vayy bea
Ulen boşa yaşıyoruz şerefisizim...

***
Resimdeki zat-ı muhteremi tanıyormusunuz?
Kariyersiz, Parasız, üzgün bir iletişim öğrencisi...
Evet ta kendisi; Cüneyt...
***
029ur'un son okuduğu "Ruhi bey" şiirini dinledinizmi?
Ben dinledim, yakında sizde dinlersiniz.
Tavsiye ederim...

3 comments:

vintage biscuit said...

merak aldi beni

Tugc said...

Ben hayatta bosa mi yasiyoruz, iyi birsey icin mi yasiyoruz bi bilsem dahi olucam zaten:)

... said...

yazıyı okudum bir kez, bir daha okudum,bir daha, bir daha dedim ters bir şey var...

yuuuh beee boşa geçmiş bir ömür su verenimiz yokken şu işe baaaaak ooof ooooooffff