1.8.06


mutluyuz dimi Sadık ?
Allaha şükür mutluyuz be abi
Babam ve Oğlum
Dün mutlumuyuz diye sordum kendime.
Hayatın şu hızlı akışkan halinde yapablicekken, yaşayabilecekken bir şekilde aksatıp, eriyen giden güzellikleri düşündüm uzunca. Sahi neydi o küçükken gittiğimiz küçük köyün adı ? Askerdeyken elime 98 yılı basımı bir Atlas dergisi geçmişti. Dergi kapak konusunu ve ayın dosyası bölümünü Macahel'e ayırmıştı. Hepsini bir anda okuyup kesin bir karar almıştım. Askerliğim biter bitmez Aile ziyareti ve dinlenme faslından sonra Macahel'e gidilecekti. "Dünyadaki cennetlerden birisi" diyordu Artvinli bir arkadaşım.
Sonra nemi oldu ?
Askerliğim bitti, evime döndüm ve kısa bir tatilden sonra iş hayatına geri döndüm. Aptalım biliyorum.
İşlerin yoğunluğunu bahane edip gidemediğim bir Macahel var düşlerimde, Alice'in Harikalar diyarından daha yeşil bir yer burası. İnsanların büyük şehirlerdekilere oranla çok daha samimi ve sevecen olduğu bir yer...
Bir gün mutlaka,
en yakın zamanda.
Orda bir köy var uzakta...

8 comments:

neval said...

bak burasıda bizim oralar, ordan göçmüşler zamanında, artvinin murgul, başköy köyü:)
http://www.oflular.com/FotoGoster.asp?TId=3&KId=2&RId=2897&KoyId=0

ama hiç gitmedim artvine ve hayalim, bi yaz mutlaka gidicem, insallah. vosvosla:) evet gülme bence oraya kadar dayanabilir ahaha
geri de döner bırın bırın :)

vintage biscuit said...

macahel superdirrr
bali dahada guzeldirrrr
bol bol bal yiyip yurumek lazim
tabi fotograf makinasina insanin asilk olucagi bir yer macahel
benim babam laz ,rize li severim oralari
kan cekiyorr

Zeynep said...

çav, 0532vegerisi
doğumgünü mesajın için teşekkür eder; benden bir gün önce olan doğungününü kutlar; küçüklerin gözlerinden, büyüklerin ellerinden öper; sıhhat, neşe ve mutluluk dolu bir sene diler; sonraaa ne biliyim gidip kendime bir kahve yaparım.
ayrıca anne tarafım trabzonlu, uuuuu.

hayal said...

Aslinda mutluyuz da mutlu olasimiz mi yok nedir...
boyle dusundum okuyunca

... said...

büyük yerde küçüleceğine, küçük yerde büyü...

neval said...

mail adresim mi? ııııı
neval_ergun@yahoo.com
gururla sunar:)

Mathy said...

he hee.. blogların en sevdiğim yanıda bu işte.. bilmediğin yerleri öğreniyosun, bilmediğin yerlere gitmek üzereyken... yeni kapılar açılıyor...

DRNEFES said...

sayende yeni bir yer ogrendim...karadeniz gerçekten çok güzel...sinop ve samsun'u biliyorum...yalnız bnm de gidilecekler listeme eklendi burası...