8.8.06

Dün bi arkadaşım philippe starck'ı sordu bana.

Hiç beklemediğim bir anda "sana göre starck'ın tasarımları nasıl? dedi.
önce vakit kazanmak için, süt mısır yemişim de mısır tanecikleri dişlerim arasında kalmış gibi dilimle dişlerimi kurcaladım, sonra en kıvırtma cevabı verdim. "valla ben beğeniyorum, sana sormalı?"

İnsanların; sizi bazı konularda herşeyi biliyormuş gibi görmesi ne boktan bişey olduğunu düşündüm bir süre. Evet öyleydi, hiç bir arkadaşım gelip bana sariyer-dardanel maçı skorunu sormazken, philippe starck'ın tasarımlarını, bülent erkmen'in uzun süredir neden sessiz kaldığını, dahi çocuk serdar erener'e uyuz olurken, Parlak kız Ayşe bali'ye neden sempati duyduğumu soruyorlardı.
Sonra dedimki kendi kendime. Demekki insanlarda "tasarım ve reklamcılık" alanında kendi çapına göre bilirkişi intibası bırakmışım. Yani bir google olsa içimde; Hasan Şaş yazınca "Sıfır" sonuç bulabilirken, Özlem Ölçer yazınca en az "0n" sonuç bulabilir.
Peki böyle mutlumusun dersen "elhamdulillah" mutluyum.

2 comments:

Müdüriyet said...

Abi ellerine sağlık yakından takip ediyoruz, severek okuyoruz... Ama bu Cüneyt Özdemir - A.B.S mevzusuna yakınlık nereden? Benim üniversitenin ilk yıllarında bir can dündar hayranlığım vardı mesela, ona benzetiyorum biraz bu hali. Ama iletişim fakültesi'ni tercih etmemde falan bu can dündar hayranlığının hatrı sayılır katkısı vardır. Bugün Can Dündar'ı okumuyorum, zira ne yazacağını bir gün önceden tahmin eder hale geldim ve o yüzden keyif vermiyor. Yazar dediğin biraz şaşırtmalı arada. Cüneyt Özdemir'de de bu tekrar halini gözlüyorum. Ama aslen Cüneyt Özdemir'e iki durumdan uyuz oluyorum; 1-Eski sevgilim çok severdi 2- Şu embededlık mevzusu.... Sitenin girişindeki "Korkuyorum anne..." ibaresi süper... Daha dün gece Türk rock tarihinde yazılmış en sahici sözlerden olduğundan bahsetmiştim. "Korkuyorum anne al beni içine" var mı böylesi yahu?

ah benim yarim, aklım said...

ümitcim hoşgeldin, özledim seni. Bu arada eylem haberini bloga koyacağım, eğer işten erken çıkabilirsem orada olmaya çalışacağım. Kendine iyi bak. görüşmek ümidiyle...