10.9.06


dün dedim ki kendi-kendime; ulen madem yaşıyoruz şu "üzerine kusulacak" dünyada, birazda mutluymuş taklidi yapalım bari.
Sonra düşündüm ki, aslında kendi hayat akışkanımla ilgili sorunlar, sorun değil, asıl sorun ülkemin ve hatta "üzerine kusulası" dünyanın gidişatı ile ilgili.
Örnek verecek olursam; Şöyle düşün mesela
-Ay aşkım afrikada saniyede yüzlerce çocuk ölürken ben maniküre gittim. iyi yapmışmıyım?
veya
-Alooo cemil, lan akşam halı sahaya gel. Çocukların üzerine misket bombaları yağarken filistinde karşı mahalleyle maçımız var, taraftar lazım.

Bu ve bunun gibi binlerce örnek verebilirim aslında, doğu Türkistanda Türk kardeşlerimize ırkçılar tarafından zulüm yapılırken.

Azıcık mutlu taklidi yapsam bile kusasım geliyor dünyanın ta göbeğine.

dı waşington post 10.09.2006 - 25t

1 comment:

Güzellik Uykusu said...

garip bi duygu, ölmek istiyorum.