15.6.06

Tabi ki belli bir heyecan var, aslında şöyle bir başlık eklemek isterdim "ege'ye akamayanlar için istanbul beach'lerinden sıcak fikirler" ama maalesef başlık atacak sutunum yok.
Evet anlaşıldığı üzere pazar günüb solar beache akmayı düşünüyoruz arkadaşlarla, geçen sene yeni olması dolayısıyla azıcık rezilliği vardı. Yine de "pink"i getirip süpper bir organize yapmışlardı. Neyse pazartesi inşaallah size gözlemlerimi anlatırımda bir pazarda hepberaber gideriz.
Bu yazıyı yazarken ntv'de "biri bana anlatsın"ı izliyorumda, beyaz bu işi biliyor be, adamın ağzı ne güzel laf yapıyor hem de terbiyeli. Okan biraz daha edepsiz geliyor bana, sizi bilmem.

*) iki gün önce baltalimanı yolunda önümde ki araba'nnı şöförü sol aynadan ve dikiz aynasından uzun-uzun beni süzdü, sonra solda ki sokağa girerkende kafasını çevirip ince bir atış attı. Özcan Deniz olduğunu son bakışında farkettim, o ana kadar jipinin güzelliği cezbediyordu şahsımı.
**)Dün de istinye'de güzel bir jip gördüm yalnız jipe hiç bakamadım çünkü şöförün yanında ki güzel şeyin adı "Saba Tümer"di. Çook tatlı ama ufacık-tefecik birşey.
***)Yağmurun çok yağdığı gün (13.06.06) da işten yaya dönüyordum, levent-sariyer hattı önündeki kuyrukta yaklaşık yarım saat sırada ıslandım, önümdeki ve arkamdaki kızlarda şemsiye olmasına ve yalnız olmalarına rağmen benle paylaşmadılar. Islandım, üzerimde Karim Rashid imzalı tşört'üm vardı, rengi açıktan koyuya döndü...
****)Dünya kupası maçlarının yiyecek sponsoru mehmet oldu, adam her geldiğinde pizza falan getiriyor. Dünya Kupasıı Hiççç Bitmesiiiinnnnn.

No comments: