5.6.06



Nerden başlasam die düşünüyorum aslında. 45 numara bulamama mevzuundan mı? yoksa kanyon'un kalburüstlüğünden mi?
Evet arkadaşlar bilindiği üzere türk erkeklerinin ayakları pekte büyük sayılamayacak ölçüdedir (40-41-42) ancak benim ayaklarım neredeyse bir dozer paletine eşit o yüzden ırkımdan şüphe eder oldum. Bütün bir pazar gününü beğendiğim bir modelin 45 numerosunu aramakla geçirmek insana nasıl koyuyor anlatamam. Anlatırsamda şöyle olur herhalde; İlk önce ykm ye gidilir, bölüm sorumlusuna istenilen model adı ve numarası söylenir, sorumlu depodan eli boş döner ve şöyle der "ne yazıkki o numara kalmamış"... ykm den çıkılarak istiklaldeki bayii yr gidilir, orada da model ve renk söylenir, ama ne yazıkki o numara kalmamıştır. Hayır arkadaşlar sanılmasın ki küçük numaralarda üretim yapan bir markanın modelini arıyorum, aradığım marka zaten americada olsun avrupada olsun büyük ayakkabıları ile tanınır. Neyse istiklale gidilmişken birde Berket'ten iskender yenildi, oradan kalktım metrocity'e geçtim ve metrocity boyner de aradığım numarayı nihayet buldum ve aldım.

Bunların yanında birde Kanyon'u gezeyim dedim. Ve giriş
kapısından içeri daldım. Bir kere şunu söylemeliyim ki Kalyon o bildiğimiz kült alışveriş mekanlarından değil, daha içeri adımınızı ilk attığınız da alışveriş merkezi kültürünü farklı kompozisyon ettiklerini hissediyorsunuz. Mimarisi çok değişik ve akıllıca ve ortamı çok ferah yalnız asıl can alıcı noktayı söylemeden edemeyeceğim "çok kalburüstü"... Yani şöyle düşünün Akmerkezde bildiğimiz markalar var dimi? yani bir inci bir beymen gibi. Kanyon öyle deil işte, neredeyse mağazası bulunan tüm markalar Türkiye pazarına Kanyonla girmişler, ben Türk markası olara bir elit oyuncağı, teknosa'yı, vakko yu, konyalı'yı ve ottoman empire t-shirt'ü gördüm ve budan Ottoman'dan ayşeye seslenmek istiyorum "nedir kardeşim o t-shirt lerin ücreti?? levis bile Kırka falan satıyor siz 58ytl etiket koymussunuz veeee ben gezerken xl beden yoktu" söylediklerime kulak as ayşe bali yoksa o fiyatlarla markan üff olur.
İşte böyle arkadaşlar bir pazarı daha boku-bokuna ayaklarımıza su toplatarak geçirdik.
bu arada sizden ne haber?

2 comments:

7.oda said...

hahaha:) bende de sizin yaşadığınız durumun tam tersi sökonusu :)) bende 35 numara kadın ayakkabısı bulamıyorum!! hayır kış ayakkabılarında sorun yok, biraz büyük gelse de idare ediyorum ama yaz ayakkabılarında olmuyor:)) hep beğendiğim ayakkabının 35 i olmuyor. bulabildiklerimle idare etmek zorunda kalıyorum. bana da hep şu cevap geliyor: üzgünüz hafendi bu ayakkabının 35 numarası kalmamış :)))))

neval said...

ya benim ayaklarım da otuzdokuzbucuktankırknumara.bayan reyonundan beğendiğim çoğu sey olmuyo. sizi şu tarafa alalım hanfendi diyolar. istemez diyorum...