10.6.06

Ah benim yarım aklım,

Ben buralardan uzaktayken ne çok şey değişmiş, yeni-yeni farkına varmaya başladım herşeyin. Mesela; yasemin ve sefer urasstudio'dan ayrılmışlar, emir uras, durmuş dilekci ile ortak olmuş ama studio hala yeniköyde ki güzel mekanında. Yaseminle sefer'de autoban212'yi kurmuşlar, kimin bu atölye diye merak ediyordum bende bi süredir. Bakın bi not daha aktarıyım; sefer ve yasemin "The Hause cafe" ye ortaklar imiş. Vayyy beaaa.
Hazır Sefer ve Yaseminden bahsetmişken Mini İnternational dergisinin son sayısından bahsetmeden geçersek ayıp olur. Mini international son sayısında İstanbul temalı bir kapak dosyası işlemek istemiş ve bu görevi de autoban212'ye vermiş. Derginin kapağında çok hoş bir sefer-yasemin resmi var.


(Hamiş: konuyla pek alakası yok ama sormak istedim, iki haftadır arka sayfa'yı izlemek için saat 23.3o a kadar tv başında bekliyorum ne kanat var nede arka sayfa. Yaz tatiline mi girdi acaba? )

No comments: