19.8.07

Balkondayım.
ciao bella diyor ince sesiyle Pianura.
ciao bella
hoşçakal güzelim.

Balkondayım.
Şehnaz'ımın; beni her özlediğinde gökyüzündeki ilk yıldıza bak, o ben olacağım diye fısıldayışı geliyor kulağıma.
ah be güzel kız. Kafam hep yukarıda, gökyüzünde hep bir yıldız. Ama hiç biri; ne küçük kurbağanın kuyruğu olmadığını anlatıyor bana, ne'de hiçbirinin nefesini göğsümde hissedemiyorum.

seni seviyorum güzel kız!

ed ogni ora da qui passiamoo
bella ciao, bella ciao,
bella ciao, ciao, ciao.
ed ogni ora da qui passiamo
noi perdiamo la gioventu

ciao bella - pianura padana

2 comments:

Kucuk Mum said...

bir sey dusunursen ara beni
benim icin ne yapmali
kime gitmeli, nasil etmeli
hava guzel, yazdan kalma
icin icin kaynamali
sokaklara dokulmeli
sinemalar bos olur
yalniz gitmeyi sevmem
resimden hic anlamam
sergi varmis bana ne
istanbul kuru kalabalik
bu kalabalik uymaz bana
sen yoksun ya yanimda
hersey bahane
sinemalar bahane
kalabalik bahane
istanbul bahane
bahaneler bahane
bahaneler sahane


demis ya Ilhan Amca sen de mi oyle diyorsun bana?

Ben seni deli seviyorum ya ama...

drajem bekle beni lutfen***

yalniz yalniz yalniz yalniz kimsesiz degil insansiz

yalniz yalniz yalniz yalniz kimsesiz degil bir tek sensiz

koca sehirde bir tek ben mi boyle caresiz koca sehirde seni bulmak imkansiz

ah benim yarim, aklım said...

ne guzel demis ilhan amca
kocaman caddeler uzerime gelir oldu sehnaz'ım
bir gelsen, boğaza mengil beyalığı serpeceğim ellerimle.

seni özlüyorum...