29.5.07

yaz geldi bunalmaya başladım ben yine.
Şehnazımın final haftası, hatta Ay'ı. O cancağazımda olmasa harap halim.
İş güç desen başka bi bela, yaptığım işten zerre zevk almıyorum. Buda haliyle bıkkınlık psikolojisine yol açıyor. Bıracağım sanırım, Ama ne yaparım orasını cidden kestiremiyorum?!
insan istediği işi'mi yapmalı, yoksa daha çok kazanacağı işi'mi?
istediği ve zevk aldığı şeyi yapmayınca ne kadar mutlu olabilirki hem?
Tek tesellim temmuz'da sevdiceğimle bir yerlerde kısa bir kaçamak yapacak olmamız.

şimdilik bu kadar.

4 comments:

Kucuk Mum said...

Cevap,en zor olani. Hem sevdigin isi yapmak hem para kazanmak. Bu guc ama ulasilinca mukkemmel olacagina inandigim birsey. Haftasonlarini bekleyerek degil de yasadigin her anin hakkini vererek yasamak lazim.
Sevgimle...

Kucuk Mum said...

ne olacagini merak ediyorsak hemen yola koyulmaliyiz ki gorebilelim. Yolda elim elinde olacak unutma dagci.

Kucuk Mum said...

Sevgili blogger size bir itirafta bulunmak istiyorum. Farkindayim ki bana olan sevginizi burada dile getirdiginizden beri aldiginiz yorumlarda bir azalma oldu. Boyle birseye sebep oldugum icin gercekten uzgunum. Ancak yine de icimden tasanlari ifade etmezsem olmayacak. SENI COK SEVIYORUM POTUR'um:)

ah benim yarim, aklım said...

poturun sana aşık!