28.1.07



Hakkımda bilinmeyen beş şeyi yazmam için Asu sobelemiş beni, teşekkür edip hemen yazıyorum.

* Dengesizimdir. Sevgilimle (naz sei şok seviyoré) gayet ciddi bir konu hakkında konuşurken birden dudaklarına yapışabilecek kadar. Gecenin bir yarısı kuzen'i arayıp kuledibinde buluşmamız gerektiğini söyleyip ve saat 02 civarı uykulu gözlerle şaşkın-şaşkın beni dinleyen kuzen'e en yeni projelerimden bahsedecek kadar.

* Vefakâr'ımdır. En azından vefa'nın sadece bir semt adı olmadığını bilecek kadar.

* Kırışmış ve dağınık gazete okumam. Bir gazetenin benden önce okunmuş, dağıtılmış ve yıpratılmış olması sinirimi en çok bozan birkaç şey'den biridir. Haftaiçi mutlaka Zaman gazetesi okurum. Bunun sebebini soranlara veya at gözlüklerini takıp ideolojik saplantıları uğruna Zaman'ı yerden yere vuranlara; Selim ileri derim, Mumtaz Er Türköne derim, Elif Şafak derim, Beşir Ayvazoğlu derim, Nevval Sevindi derim, buna benzer bir kadro daha sayabilirseniz, onları'da okurum tabii ki derim.

* Saat fetişisti'yimdir. Neil Armstrong 'un ay seyahatlerin'de kullandığı omega speedmaster'ın sınırlı sayıdaki modelinden birinin sahibiyimdir. Ayrıyetten Porsche Design'in en nadide saati olan P-6910 modelinin'de sahibiyim. En kısa sürede bir Tag Heuer Carrera ve Seiko Sportura sahibi olmam gerekiyor (sportura'nın fiyatını görünce banka soymam gerektiğini anlayacaksınız :)

* iyi çizerim. Karikatür sanatının usta isimlerin'den biri olabilecekken, neden ve niçin'i hiç bilinmeyecek bir şekilde jübilesini erken yapan futbolcular gibi köşeme çekildim.Sadece yazıyorum şimdilik. Peki favorin kim derseniz; tabii ki Ersiyn Karabulut derim.

No comments: