16.12.06

Yaklaşık 6 ay önce Ankara'dan İstanbula döndüğüme sevindiğim, toprağı öpmek için temiz bir yer aradıysam'da, gerek büyükşehir'in yaptığı kazılardan ötürü, gerekse bitmek bilmeyen trafikten bir avuç toprak'a ulaşamamanın hayal kırıklığı ile, deli-divane gezerken bir teknosa şubesine girip, elimde bir adet dizistü kutusu ile çıkmıştım. Hem uzun süredir yenilemek istediğim pc'mi dizüstüne çevirmiş hem de yeni bir bilgisayar sahibi olmuştum.
(tamam kabul. illaki bir giriş paragrafı olsun derken süper saçmaladım. Affola, hemen konuya geçiyorum.)
Şimdi düşünüyorum'da; ben niye imac almadım ki?
Zaten taksitti, vadeydi falan derken ödediğim para orta bir imac almak için yeterdi. Sanki tabakaneye bok yetiştircem, keşke mac alsaydım diye kafama vuruyorum dostlar. Siz, siz olun pc falan almak istiyorsanız, imac alın. Bir dost tavsiyesi olsun bu'da.

***

Sık kullanılanlar'ımdan bir kaç tık!
simurg-haruntan
loopangency-burak
laita-marklaita

günün bomba tık'ı
can'a teşkür

5 comments:

oky said...

o baştaki resmi görünce tam anlamıyla kıskançlıktan çatlamıştım. çünkü senin mac'in sandım ve derhal seninle dost olmalı, ne bileyim böyle akşamları oyun oynamaya falan gelmeliydim. ama yazıyı okuyunca senin olmadığını anladım ve sevindim! hani ödevini yapmayınca başka ödev yapmamış kişi bulduğunda duyduğun his gibi :)

önümüzdeki aya bir macbook almayı planlıyorum.

ah benim yarim, aklım said...

dostum çok şanslısın, nasıl söylesem; sen macbook al ben sana hayırlı olsuna geliyim, renk konusundaki tercihin ne? beyaz olsun baba, süper olur valla.
bide okn; bi tur versene :)

canusta said...

rica ederim

ah benim yarim, aklım said...

ahh ne demek efendim,
fotolarınızında hastasıyız.

elma+Z said...

(BOYLE BİR DEYİM VAR NE KADAR DOGRU BİLMEM AMA) senide mac camiasinda gormekten kivanc duyardik-tabii alsaydin. bir dahakine insallah.