7.12.06

mesela ben bugün şeyi düşündüm;
Atatürk soyadını ülkeye yaptığı kazanımlarla elde eden küçük Mustafa, büyüdüğünde ne olmak istiyordu acaba? Bak bunu çok merak ediyorum mesela.
Düşünsenize öyle çocuklar varki; büyüyünce öğretmen olurum inşallah diyorlar, sonra birgün geliyor ve tataaamm başbakan, cumhurbaşkanı, micrasoft'ta bölge müdürü :) felan oluyorlar. Mesela ben kendim için hiçbir zaman böyle supernova gelecek planları yapmadım. Öğretmenlik olmazdı. Çünkü devlete bağımlı olmak zorundaydın, mimar'da olmazdı mesela. Çünkü eminim benim planlarımı çok minimalist bulurlardı. Doktor hiç olmazdı, düşünsene; an itibari ile kan görmem ve bayılmam arasındaki süre sanırım 2.5 saniye gibi bişey. Mesela matamatikten ömrüm boyunca anlamadım, 1irler, 2kiler, 3çler, 4örtler, 5eşler, 6ltılar'ı bir çırpıda çarpım cetveline bakmadan sayabilirim. Ama 7eyileri hep karıştırmışımdır.

Ben çocukken fanzinler hazırlardım çokca. Bi ara fotokopiciye verdiğim paralarla şimdilerde kıyak bi barbour çekebilirdim üzerime. Bide bu var bak.
Neymi'şefendim fok şeysinden yapılıyomuş... Ulan eşşek şeysinden yapsak kıçınızı dönersiniz, elin gavuru fok kürkünden yapınca değerli oldu dimi, hem zaten bizim anadoludaki çobanlar yıllar öncesinden beri koyun derisinden hırka yapmazlarmı kendilerne?
neyse uykum geldi yarın devam ederim inşallah.
zizu

edit: miralay mustafa kemal. Abi isimdeki karizmaya bak be. Bide şuan yarın oldu ama ben devam ettirmiyorum postu. yok fok postu değil lan. blog postu, anla işte.

No comments: