4.12.06

lütfen yadırgama ...
kamera'dan kazandığı parayla kitapevi açan kaç ünlü var ki sence ?

4 comments:

Anonymous said...

bencede yakışıklı..

dilök said...

yaşlandıkça tayyip erdoğan'a benziyor.

oky said...

tayyip ahahaha

ah benim yarim, aklım said...

ekşide bende bunla ilgili bi dolambaç karalamıştım, ama sanıldığı gibi akraba değillermiş.
Bu resmi buraya eklememin sebebi kendisinin ekranlarda görünmeden önce korsan kitap satması ve para nedirki mantığıdır-ki bu mantık tam benlik gibi bişeydir.
bu terlik tam benlik gibi bişey oldu bu,
unutmadan; bi ara radyo reklamlarının iğrençliği ve istiklal robinson crusoe kitabevinideki tezgahtar hatunun güzelliği konulu bi post yazalım. Bide az sonra bi arkadaşa bi meyl atcam, eski bi dergiyi tekrar çıkar neooluor die...
ne demek dışardaydım meyyllerimi okuyamadım ??!
"benim fikrim geldi"
iştesel
ne işlevselmi?
sen git önce ona tuvalette deliği nasıl tutturacağını öğret.
hazır yorum yazarken burdan dinamo 103.8 dj lerinde misak'a selam çakıyorum, adam müzik yapıyor bea.