19.11.06


Bügün bir telefon sapığı,
beni hayatımda kimsenin edemediği kadar mutlu etmişse; yaşamak için bir nedenim daha olduğu anlaşılmalıdır.
Ulan o sözleri dalga geçmek için, hah; şu salağı iki dakka uyutalımda keyfimiz yerine gelsin diye bile söylemişsede helal olsun, o beni mutlu etti, Allahta onu etsin.
...

Havalar son bir kaç gündür ne kadar güzeldi, akşamları sahilde bitmek tükenmek bilmeyen dost muhabbetleri, haftasonları şehir hayatını unutmamak için gidilen taksimler, cihangirler berekette yediğin iskenderin tadının ağzından bir türlü gitmemesi, istiklalde velvele, hemen arkasında'ki kuledibi tomtom mahallesinde veya hemen gibindeki galatasaray sokak'daki sesizlik, sadece bir kaç çocuk gülüşmesi.
İstanbulu sevmek, ondan ayrılamamak için sadece bir kaç neden.
böyle bitsin bu post, tıpkı ömer seyfettin hikayeleri gibi, nooldu abi, bittimi şimdi denilsin.

5 comments:

Güzellik Uykusu said...

Şu iskender yiyip de ağzımda şöyle tadı kaldı böyle çok severim diyenlere gıcık oluyorum:)

Afiyet olsun efendim.

İstiklal caddesini özleyenlerdenim. Gariptir ki ilk gittiğimde hiç sevmemiştim. Şimdi napsam diye düşündüğümde ilk işim İstiklal'e gitmek oluyor. Çünkü yapacak birşeyler buluyorsunuz.

Mathy said...

telefon sapığı ne dedi? bende ilerde sapık olursam, insanları mutlu etmek istiyorum...aslında sapık olmadan da insanları mutlu etmek istiyorum...yani istiyordum...aartık istemiyorum...

kaç zamandır istiklale gidip geliyorum...kafa dağınık ama...bi sürü tilki birbirini kovalıyor...akbank sanat teknosa olmuş yaa...o an, ohanda oldum...ben nasıl görmedim burayı diye...bakan körüm...ne zaman açtılar orayı?...

istanbul'u her türlü sevengillerdenim...

Mathy said...

kuzum bi de iskender'i bursa'daki esas yerinde yiyin..."tadı damağımda kaldı" ne demek işte o zaman anlarsınız...hııhhh bereketmiş...biliyoruz da konuşuyoruz di mi burda...:PP

ah benim yarim, aklım said...

evet. Aksanat'ın eski yeri teknosa oldu :( ama hemen altta, yeni yerinde ve ziyaretcilerini bekliyor.
ps. kar ve yol sergisi vardı bu hafta.

Mathy said...

eee yarın gideyim göreyim...:)