10.10.06

diyorum ki;

Pazar günü istiklale gidiyim, kırmızı dergi'yi ancak megavizyon'da bulabiliyorum. Sonrasında sallana sallana Tünel'e, oradan galata köprüsü ve sirkeci. Bu bölegeyi (taksim-karaköy-sirkeci hattı) çok seviyorum. Sirkeci'de Hayyam hana uğramalı, iyi bir makina bulunursa hemen alınmalı. Yoksa sipariş verilip dönecekleri günü sabır ve heyecanla beklemeli.

Dahası var!
Öykü okumaya ağırlık vermeli, yazdığım öyküleri güzelce derleyip kağıttan worlpad'e aktarmalı. Onur'un yeni kitabının ne zaman çıkacağı öğrenilmeli, eğer çıktıda haberimiz yoksa ayıplanmalı, hemen alınıp okunmalı.

Ümit'le buluşmalı, yudumlarken çaylarımızı güzel bi şiir okumalı. Hasret giderilmeli.

bide belkide en önemlisi; bu sabahların bi anlamı olmalı!
photograph by burak birgül

3 comments:

vintage biscuit said...

babylon da vega unutulmamali ve bi daha istenmeli !!!

Anonymous said...

ohh ohh pek güzel plan program...umarım yağmur yağmaz...:P

Müdüriyet said...

Onbaşım ismimizi zikretmişsin. Biz de aynı temayül içindeyiz, fakat ama lakin velakin şayet üzerimizden sonbahar miskinliğini atamamaktayız. Bayramdan sonraya sözleşelim. Zira bayramda Eskişehir'deyim. "Haydarpaşa - Eskişehir - Ankara - gittim geldim düz coğrafya" dediği gibi şairin. Konuşacak çok şey var evet. Kış da yaklaşıyor. "Sıcacık bir kahvenin dumanında" edebiyat konuşmak lazım. Selam ile....