4.9.06


gecenin bi vakti, bi tostosu gelinlik kız gibi giydirdim sanırım. Ama fazla Feminem bi renk oldu. Pink. Hahh bak şimdi hatırladım. Böyle bi radyo var 104.2 frekansında, ikide-bir nil çıkıp; "Bende pink dinliyorum, ayrıca pink benim en sevdiğim renk"diyor.
Bide acayip sıkıştım şuan, anne çişim geldi diyesim var.
.
Hamiş: Blog istatistiklerine bakıyorumda google'dan buraya gelenler gayet bilinçli kullanıcılar, mesela "sedef delen" ismini arayıp gelenler var, autoban212, sefer çağlar, uras&dilekci studio, ece sükan gibi şeyler aratıp gelenler var. Hepsini bilinçli google kullanıcıları oldukları için kutluyorum. Yalnız geçen gün "iz kek" diye aratıp gelen bi web kullanıcısı vardı ki, o akşam büyük ihtimal kocasını "ece sükan mı güzel, ben mi?" gibisinden sorularla terletmiştir. Tabiki sen güzelsin ablam, ece sükan yapabilirmi iz kek söyle bana?

5 comments:

Mathy said...

:)))))))))))
8inde pink geliyomuş parkorman'a.sanırım bunlar o konsere gideceğine delalet...bilebildim mi? yoksa çok münasip bi yerimden uydurdum mu?he he...:P

ah benim yarim, aklım said...

pink'i solar beach'in açılışında dinleme fırsatım olmuştu iki sene önce. o zaman harbi saçlar falan pembeydi, şimdi sarışın dişilik moduna bürünmüş gördüğüm kadarıyla.
gidermiyim konsere?
hayır :)

neval said...

ahah, her kız ister mi bilmem?
şahane olmuş...

Mathy said...

hakketten münasip bi yerimden uydurmuşum...:P

ah benim yarim, aklım said...

estağfirullah mathy :)