28.8.06


Yakışıklı değilim biliyorum.
Bu kadar yakışıklı erkek varken dünyada, böyle bir çabam olsun istemiyorum.
Zaten güzel kızlara karşı'da özel bir ilgim yok bak.
Otobüslerin en ön koltuklarında; işine veya evine ulaşmaya çalışan, yorgunluktan başını cama dayamış, rüyalarında küçük woswos gelin arabası gören kızlar var biliyorum.
Hayatın hepimizi aynılaştırması; Kabuğu içersinde kurumuş ve küflenmiş bir fındık tadı dolduruyor zihnime.
Yakışıklı değilim evet.
Her gün, yemek yaparken hayaller kuran kızlar'da pek güzel değiller farkındamısın?

4 comments:

Müdüriyet said...

Ulen saclarin uzamis len... Askerligin mi bitti? Goruselim bir vakit...

ah benim yarim, aklım said...

sizde sakalları top şekline dönüştürmüssünüz ümit bey haberini aldım :)
Çocuk ayakkabıları getirin eylemi iptal olmasaydı görüşürdük orada muhakkak, şimdi umudumuz yarınlara...

NoktasizvirguL said...

Ama bence yakışıklısınız ve tek ihtiyacınız her gün sabahları aynaya bakıp, offff be ne yakışıklı herifim demeniz.

Hayır, bu kendini beğenmişlik değildir. Sadece özgüveninizi arttırır. Hem yanlış anlaşılan bir şey var, yakışıklı olmak sadece güzel kızlar için değildir. Ne kızlar gördüm güzel olup içinde cevher olmayan...

Bu blogger cidden insanı güzel yerlere götürüyor ;)

Mathy said...

güzellik göreceli bi kavramdır derler ya...bırakta yakışıklı olup olmadığına başkaları karar versin... ben süper yemek yaparım, süper de güzelim... kendimi de süper teselli ederim...:P