14.8.06


Pazar günü faliyet raporu gibi oldu sanki...
Evden çıkarken saat 11:00'ı gösteriyordu ve ben hâlâ dışarı çıkmakla (hayata akmakla) iyi yapıp yapmadığımı tartarak kendimi biraz sosyalleştirmek adına, az sonra tişörtü ter içinde kalacak biri olarak "gezmek iyidir lan" diyerek bilumum teselli sözcüklerini kendi-kendime tekrarlıyorum. Geçen hafta bir arkadaşım Beşiktaşa indiğini ve ortalıkta inler-cinler'den başka kimsenin olmadığını söylemiştide inanmamıştım. An itibari ile az önce oralarda bulunmuş biri olarak söylüyorum ki, Beşiktaş Bom-Boş arkadaşlar.
Her zaman yaptığım gibi beşiktaş'dan Taksime yürüyerek çıkarken (yuuhh bea, o kadar yol haybeden yürünürmü? diyenler için yazıyorum;yürünür abicim, ben yürümeyi severim.Hatta hava serinse akaretlerden dolaşarak çıkarım taksime) inönü stadı yakınları, alman konsolosluğu ve taksim meydan olmak üzere üç yerde önüm çevrilerek "zulme seyirci kalma vatandaş" nidalarıyla imza istendi. Yurtseven Cephe diye ulusalcı gençlerin yürüttüğü bu imza kampayasının inönü ve konsolosluk civarındakilerine imza atsamda, Taksim meydandakine "götümüze girmesin lan" diyerek es geçerek, hatta imzacı kıza bir "yakışıklıyım dimi?" bakışı atarak geçtimki, kız kesin "zaten sizin gibiler yüzünden" diye başlayıp gerisine milyonlarca olumsuzluk eklenebilecek kelimeleri kullanmıştır benim için.
Taksim herzamanki gibi kalabalıktı, bi de dikkat ediyorum ikidir, Bir ara tünel tarafına inen çokken şimdilerde sıcaktanmıdır nedir İstanbul kitapevi'nin oralardan geri dönüyor millet.

Başka...
Berekette bir koca porsiyon köfte yedim, Adaya uğrayıp yeni çıkanlara göz attım (ben hala ısrarala grup düş dinlemekteyim) ve tabiki pasajlar,pasajlar,pasajlar ve kendime ufak bir hediye olarak yeni bir bileklik.
İşte böyle arkadaşlar, İstanbul yaz'ın bitmesiyle tekrar dolacak. Ve ben o gün şu koca şehre diyeceğim ki; "Gemiyi en son kaptanlar terkedermiş, ve Vefa denilen şey, senin semtine verdiğin isimden daha da öteymiş (alkış,burun çekiş sesleri ve gözyaşaları)

Hamiş: Akaretler cmyk ozalitin önündeki Harley Davidson Dyna'nın sahibi, abi hayran kaldım lan motoruna. Kuledibi Cumhuriyet genelevinin önünde bekleyen gençler; "işiniz yokmu lan sizin?". Karaköyde imitasyon oakley gözlük satan abi, sana ne kadar inanmış gibi yaptıysamda o gözlüklerin sahte olduğunu biliyorum, kek miyim lan ben?

perde kapanır.
foto: Mehmet TURGUT

3 comments:

Burcuk said...

selamm:)

besiktas-taksim yuruyusu guzel fikir, istanbullular pek aliskin degil yurumeye ama cok guzel oluyor dogrusu ben de cok severim:)

bir de bir de hamislere cok guldum:)))

Burcuk said...

heh bir de asil ne dicektim diye dusunuyordum da foto super asil onu dicektim:) ozellikle son karede amcanin hafif yandan gulusu muhtesem:))

... said...

daha ne olsun...