20.8.06

Kusmak istemiyorum artık.
Hastayım bi kaç gündür, gündüzleri yalnızca su içerek (sonrasında tabiki kusarak) geçiren birisi olarak pek pür neş-e geçmiyor yaz mevsiminin şu son günleri. Bide ölüyorum sandım ki o ayrı bir şapşallıktı...
Zaten hasta olduğum şu süre içersinde türktelekom'da en büyük kazığı atanlardan birisiydi bana, insanın hasta olarak evinde hapis olduğu bir kaç gün adsl bağlantısının "hat yenileme" sebebiyle kesilmesi ne kadar koyuyo anlatamam.

*Bide ppr fotografcılarından sonra, fabrika görsel'in fotografcılarınıda imrenerek takip ediyorum.
Bunlardan birisi koraybirand bir diğeri sedef delen, özellikle reklam fotografcılığına ilgisi olanlar sedef'i, fotograf da renk uyumuyla ilgilenenler ise koray'ın çalışmalarını dikkatle incelemeliler.
ve bir gün iyi bir fotografcı olunca, eceyle çalışmak isterim tabiki :)
iyi pazarlar.

4 comments:

gaia said...

geçmiş olsunn!!

... said...

aah bende şu işi bir kıvırabilsem neler olacak neler...

kimlerle çalışacağım aah aaah

vintage biscuit said...

gecmis olsun . kendine dikkat et

koray birand'i cok severimm .
mucizeler yaratir o !!
yonca evcimigi bile angelina jolie den daha sexy gosterebilen bi adamdir..
ve tabii dergilerin can simididir :)

Ayca said...

sanki hiç manken kalmamış gibi bitek ece sükan'ı görünce heryerde kızıyorum epeyce . belki de hakikaten hiç manken kalmamıştır . ama tekrar düşünüyorum . türkiye'de ünlü bi modacı olsam , ece sükan'ı seçmezdim kıyafetlerimin sunumunda . iyi manken olması onun da yüzünün eskimeyeceği anlamına gelmiyor sonuçta . öyle ki ece sükan az sayıda iyi mankenden biri ve az sayıda modacı olan türkiye'de az sayıda moda fotoğrafı karesinin çok büyük bir bölümünde onun yüzüne rastlıyor olmamız bi yapışmışlık hissi uyandırıyor .
gerçi alan memnun satan memnundur mutlaka.