16.7.06

Ortaya karışık...

*Bugün üzerime bir-iki t-shirt almak için metrocity'nin yolunu tuttum, Metrocity bence türkiyenin, istanbul'un en güzel alışveriş merkezi, birkere basık bir havası yok, cevahir,profilo ve akmerkez'in aksine yüksek tavanı insanın nefes almasını rahatlatıyor.

*Dikkatimi çeken diğer şeyde mağazaların vitrinleri, özellikle Türkiye'de vitrin tasarımları Dünya standartların yakaladı, hatta görsel açıdan bizlere şölen yaşatan Türk tasarımcılar Dünyadaki meslektaşlarını solladılar diyebilirim.

*Bu vitrin işi en çok bizim güzel sanatlar mezunlarına yaradı herhalde :)

*Bide Accessorize'nin takıları ve bilekliklerine bir gözatın derim, çok şıklar..

2 comments:

... said...

Benimde dikkatimi çeker her zaman vitrinler ama yazdıkların gerçekten doğru katılıyorum... Biraz geç olsa da yeni nesil farkı kapatacak gibi geliyor

Mathy said...

pazar günü bende deliler gibi alışveriş yaptım...kime ne di mi? ayol hala mutluyum.. görmemişin üçbeş bişeyi olmuş, bende aldım bende aldım deyip mutlu olmuş...metrocity güzeldir, ulaşım açısından da...bi de orda bilakis vardır, salata yenir itinayla...:)