23.7.06

Bugün bir-kaç işim için istiklal caddesine gittim. İzlenimlerimi size aktarmak istiyorum.

* İstiklal caddesinde yürürken niye insanlar oldukları gibi davranmıyolar?
* Özellikle Tünel yakınlarında (mısır apartmanı önü) insanlık dışı giyimleri ve renk kartelalarında bile olmayan renkli saçlarıyla acayip gençlerin heba olduklarını üzülerek seyrediyorum.

* Mısır apartmanı demişken bak aklıma geldi; Mehmet Akif Ersoy'un uzun süre kaldığı dairesi şimdilerde cafe-bar olarak işletiliyor, içim sızladı...
* Birde accessorize ye bileklik bakmaya girdim, görevli kıza erkek bölümü nerde dedim? şurada diyip en dipte küçük bi askıda. Bu kadar mı erkek bölümü dedim, kız gülerek bu kadarı bile size fazla dedi. gülüştük birlikte...
* Bide karar verdim, sıraselvilerde oturmak bana çok yakışır, bigün olmalı, birgün olmalı...


alakasız hamiş : Bide dün yatarken düşündümde o kadar ajansa dışardan iş yapıyorum, adam gibi para-pul yolladıkları yok, geçen sene ünlü bir spor markasına kurumsal ve logo çalışması yaptım, benim tasarladığım logoyla akmerkez'de mağaza açtılar, bugün ben yine yolsuzum.

1 comment:

hayal said...

Sıraselviler.. Canım Ciğerim'i hatırlatti hemen gidip ciğer yemeli