29.7.06

Bugün benim doğum günüm,
yalnızım.

6 comments:

Asuman Unsal said...

insan hep yalnız aslında, kuru kalabalıklar geçiştirdiğimiz, sen mutlu ol yalnızlığınla yinede nice yıllara sevgiyle

Güzellik Uykusu said...

Doğum günün kutlu olsun kardeş.
Hepiniz yalnızız, yapayalnız.*

*Blaise Pascal

Mathy said...

"yanlızlık benim en vefalı yarim...ben onu kimler için terkettim, o beni bırakmıyor..." diye bi şarkı vardı eski ve güzelinden. o geldi aklıma..
doğumgünün kutlu olsun.. tüm dileklerin gerçek olsun...

hayal said...

Hiç kimse yaşgününde yalnız değildir
Yaşgünü perileri, dünyanın tüm çiçekleri, bebekleri, iyi dilekleri onların yanındadır
Mutlu yıllar

gaia said...

mutlu yıllar dilerim biraz geç de olsa:) ve yukarıdaki arkadaşlarımın hepsine katılıyorum. mutlu olmak lâzım, en ümitsiz zamanlarda en çok:)

ah benim yarim, aklım said...

Zaten olmasa en zor zamanlarında motive edecek "dostları" insanın, zor katlanırdı bu yalnızlığa.
Hepinize teşekkür ediyorum.