25.5.06


Captain Black, hayatımda; evet şu an ağzımda o olmalı dediğim tek şey. Her ne kadar sigara içmesemde kendimi bildim bileli sigara paketlerinin o şaalı ve albeni tavrı hep cezvediverdi nev-i şahsım.
Ne bileyim işte azıcık tasarımsal gözünüz varsa, azıcıkta endüstriyelciyseniz anlarsınız beni. Soruyorum size, hanginiz Davidoff'un o çekici ambalajlarıdan uzak durabilirsiniz. Acaba zimon'da davidoff'u kurarken benimle aynı düşüncedemiydi ?
Ama captain black'in çekiciliği çok başka. Tamam ambalajı bi nebze, ama o leziz tütünü...
Şimdi yanınızda olsamda birer dal tüttürüp gargara yapsak dicem am benim pakette şuan itibariyle boşalmış durumda.
Bu arada Nuri Bilge CEYLAN'da cannes film festivalinde altın kelebek için yarışıyor ve hem jüri'nin büyük bir bölümünün hem de benim favorim. Hadi iklimler göster kendini

2 comments:

Mathy said...

bu film yurdum sinemalarında gösterime girdi mi? yoksa girdi de ben mi kaçırdım? meraklandım bak şimdi...:(

ah benim yarim, aklım said...

hayır Türk sinemalarında hiç gözterilmedi, gösterileceğinide sanmam. N.B.Ceylan filmin tüm gösterim haklarını bir ecnebi firmaya sattı çünkü :(